förlåt att jag aldrig sagt förlått

Hejhej!
Nu har jag några små punkter att ta upp innan jag börjar blogga:)
  • Jag bloggade inte igår för att jag helt enkelt inte hade något vettigt för mig som var nog intressant för att läsa om.
  • Jag har upptäckt att jag tycker det ser grymt mycket bättre ut om man centrerar inläggen på bloggen (tyvärr kunde man inte de när man skrev i punktform...)
  • Jag har kommit på att vinröd och marinblå passar grymt bra ihop, så nu har jag dissat lila... heheheeh
  • Mina händer och fötter är jämt kalla samtidigt som jag alltid kokar i resten av kroppen...
Jag tror det var alla:)
Nu har jag nyss stigit upp och ätit frukost, hemmagjord limpa a lá mormor! Lite mera mmmmm i livet! Eftersom jag nyss upptäckte hur kul det är att skriva i punktform så kommer det strax ett inlägg med vad jag ska göra under dagen:) Och juste, jag glömde en punkt!!!
  • Jag har ett födelse märke på örat, och mina tänder är ganska så raka!
/Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0