Alibaba och de 5 rövarna forever!!!

Hejhej! Idag var det relationsdag på skolan. Vi va på St:Mikaels gården hela dan och hade skoj tillsammans med klassen, Svenne o Agneta. Tyvärr har jag inga bilder från dagen, så ni får näja er med nån gammal bild :)
På morgonen träffades vi 08.30 vid St: Mikaels (som sagt) och började med att köra pepparkaks kull. Efter det så gjorde vi en övning där man skulle rita av varandra, jag ork int förkklara riktigt, menmen... Sen så skulle vi intervjuva en annan i klassen och sen berätta om den för alla andra. Min intervju:
Namn: Moa Isaksson
Fritidsintressen: Simmning och vara med kompisar :)
Favvo mat: Thai mat
2 egenskaper du upskattar hos andra: Snäll och rolig, tror jag att det var:P
Favorit ämne i skolan: NO och slöjd
Jag tror inte att jag har någon bra bild på Moa, (synd) :-(

När alla hade berättat om varandra skulle vi skriva ett brev till oss själva som vi sen skulle läsa i 8:an. Man skulle skriva om sina förväntningar man hade just nu. Efter det vare lunch, och jag och några fler hjälpte till att ställa fram maten (köttbullar och makaroner). När vi hade ätit klart skulle vi ut och köra 4-kamp, och gissa vilket lag som vann?
MITT SÅKLART XD Alibaba och dom fem rövarna :)
När vi hade ägt ut alla skulle vi gå in igenoch äta frukt, och jag ångrar verkligen att jag tog en apelsin, det tog hur lång tid som helst att skala :-/ När vi var klara skulle vi prata om hur en bra och dålig klass var, och hur vår klass skulle vara.
Kort sagt var det en super dag!
(bild på min kanin Berit sen i sommras )
Nu drar jag på träning, vi ses :)
/Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0