Ny blogg!

Hejhej!
Nu har man skaffat en ny blogg. Syrran hjälpte mig igår kväll och här är resultatet :) Bloggen är kodad i Chrome, och ser alltså bäst ut så, men det går ju bra med explorer ändå. Jag kanske inte kommer blogga så mycket, men det får vi se eftersom... Det kommer garanterat bli mer ifall du kommentera!! ;P
I bloggen kommer du huvudsakligen kunna läsa om min vardag, och jag ska försöka lägga ut bilder så ofta som möjligt. Och ibland kanske jag bjussar på en outfit bild oxå! :)
(hahaa, extra snäll idag!!)
/Agnes

Kommentarer
Postat av: Frida Karlsson

Hej :) vad kul att du har en ny blogg :)ska följa dig på bloglovin ;D

Gillar bilden, haha :)

2011-09-26 @ 22:41:46
URL: http://flissisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0