Det är illa när man inte vågar gå på toan själv...

Heeej! Igår tittade jag på film med super tjejerna, cornelia, wilma o maja. :)
Vi såg Twilight och jag är typ kär, fast jag har sett den förr. Vi hade fixat chips, popcorn, dipp och dricka, så det vart ju rätt så mysigt. När filmen var slut så börja vi berätta om massa läskiga mardrömmar vi drömt och sånt. Jag våga inte ens berätta mina alla drömmar för att jag har så grymt läskiga drömmar ibland;P I alla fall så sluta det med att pappa fick komma och gå med mig hem, si så där vid halv tolv... Stackars Wilma och Maja fick cykla hem ensamma, hoppas dom överlevde, man vet ju aldrig vad som gömmer sig i mörkret.
/Agnes

Kommentarer
Postat av: Linnea G

jag älskar din blogg!<3;)

2011-12-06 @ 07:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0